Allergener
Alle produktene vi selger er merket med allergener og hva de kan inneholde spor av. På varer som skannes i kassen, står allergener på etiketten.
Har du spørsmål om allergener kan du kontakte oss via dette kontaktskjemaet.
Alle produktene vi selger er merket med allergener og hva de kan inneholde spor av. På varer som skannes i kassen, står allergener på etiketten.
Har du spørsmål om allergener kan du kontakte oss via dette kontaktskjemaet.
Bursdagskupong finner du under «Verdikuponger» i appen.
For å motta bursdagskupong, må fødselsdagen din være registrert i appen. Det gjør du ved å gjøre følgende: Trykk på de tre strekene øverst i venstre hjørne -> Min side -> Mer detaljer -> Rediger.
Dersom bursdagen din allerede er registrert, og du ikke har mottatt kupong, kan du kontakte oss via dette kontaktskjemaet. Husk å oppgi ditt telefonnummer, slik at vi kan søke opp brukeren din i systemet.
Bursdagskupongen er gyldig i én uke. Husk legitimasjon.
Butikkene ansetter sine selgere selv - du finner alle våre ledige stillinger på våre nettsider. Der kan du også registrere din CV.
Vi anbefaler deg også å oppsøke din lokale kjøpmann i den butikken du ønsker å jobbe i, og forhøre deg om det er en ledig stilling der.
Annonser for kjøpmenn legger vi forløpende ut på Finn.no
Ved kjøp av kaffeavtalen (kopp eller oblat) får du ubegrenset kaffe og varm drikke hos alle våre YX 7-Eleven, 7-Eleven Langs Vei og YX-stasjoner i Norge. Med oblat kan du bruke en kaffekopp du har fra før.
Kaffeavtalen gjelder ikke for 7-Eleven By.
På våre hjemmesider finner du kontaktinformasjon til våre butikker; både telefonnummer og adresse. Via vårt kontaktskjema kan du gi en tilbakemelding til en av våre butikker, men din henvendelse vil gå gjennom kundeservice først.
For kopi av kvittering er det enklest og raskest å ta direkte kontakt med butikken du var i, da alle er franchise, og har separate regnskap og bokføring. Fra kundeservice kan vi videreformidle henvendelsen med forespørselen din til butikken.
Dersom du ønsker kopi av kvittering for kjøp av drivstoff på stasjoner der pumpene driftes av Uno-X, må forespørsel sendes til Uno-X.
Hos 7-Eleven har vi følgende lojalitetskort:
Ved opptjent gratisprodukt, vil en kupong sendes til deg i appen. Den finner du under «Verdikuponger». Deretter starter lojalitetskortet på nytt.
Hos 7-Eleven jobber vi for å ha et godt utvalg av varer, til Norges laveste priser på dagligvarer av høy kvalitet. Vi vurderer kontinuerlig hvilke varer folk flest ønsker seg og etterspør.
Bruk vårt kontaktskjema og skriv inn til oss om dine ønsker, så vil vi ta det videre med de ansvarlige.
Hvis du har vært uheldig og kjøpt et produkt som ikke hadde tilfredsstillende kvalitet, er det fint om du tar vare på emballasjen og leverer det inn til butikken du handlet i.
Kontaktinformasjon til butikkene våre finner du her
Dersom du ikke har mulighet til å oppsøke butikken du handlet hos, og ønsker å sende inn reklamasjon via kundeservice, er det fint om det legges ved kopi av kvittering eller skjermbilde fra nettbank som viser kjøpet.
Reitan Convenience Norge, med butikkjedene Narvesen og 7-Eleven, er stolt hovedsamarbeidspartner av MOT - en ideell organisasjon som bevisstgjør ungdom til å ta valg som gjør at de mestrer livet.
Vi har valgt å benytte alle våre sponsormidler i dette samarbeidet, og beklager derfor at vi ikke kan støtte dere ved denne anledning.
Vi ønsker lykke til videre!
Vi blir glade for alle tilbakemeldinger, og tar gjerne imot henvendelser som gjelder en butikk du har handlet i.
Bruk dette kontaktskjemaet og skriv inn navnet på butikken du har handlet i, så vil vi bringe budskapet videre til kjøpmannen i butikken.
På våre hjemmesider finner du en fullstendig oversikt over alle våre butikker.
På våre hjemmesider finner du åpningstider til alle våre 7-Eleven-butikker.